De la începutul acestui an, gurmanzii din Bucureşti nu trebuie decât să ajungă în zona Timpuri Noi pentru a se bucura de atmosfera unui food market, concept atât de îndrăgit în cele mai frumoase capitale ale lumii, precum Londra sau Paris. De ce? Aici s-a deschis Carnivale Food Market, un proiect care aduce o pată de culoare într-o zonă altfel gri a Capitalei.

Advertisements

„Carnivale Food Mar­ket este inspirat de celebrele food mar­kets din Lon­dra, Amsterdam sau Barcelona. În Ro­mânia existau doar food court-uri, predominant în malluri. Ideea unui food market, o alternativă premium a acestor food court-uri, a venit în urma relaţiei şi ofertei Vastint (dezvoltator imobiliar ce face parte din grupul suedez Ikea cunoscut pentru businessul de retail din piaţa de mobilă – n. red.) de a gestiona parterul clădirilor din Timpuri Noi Square. Discuţiile au început pentru Biutiful (brand folosit de grupul Fratelli pe segmentul restaurantelor casual – n.red.), dar, la câteva luni distanţă am decis că parterul clădirilor este locul potrivit pentru Carnivale Food Market, ca o completare naturală a Biutiful Down­town“, spune Daniela Caramihai, CEO Fratelli Grup.

Carnivale Food Market se înscrie însă într-o nouă logică funcţională şi estetică a clădirilor de birouri care încearcă să se transforme într-un fel de spaţii work & play prin construirea unui  climat care aduce în prim-plan angajatul, asigurându-i o multitudine de locuri atractive pentru a lua masa, a-şi petrece timpul, chiar şi după program, de a stabili întâlniri şi de a organiza evenimente.

„Carnivale Food Market s-a deschis la sfârşitul lunii ianuarie 2019, la câteva săptămâni după deschiderea Biutiful Downtown. Fără să vrem, în aceste săptămâni am creat curiozitate vis-à-vis de existenţa Carnivale Food Market şi astfel, când a fost deschis, nu a avut nevoie de o perioadă de acomodare pe piaţă, el era deja aşteptat de public“, precizează Caramihai.

Ca design, miza a fost realizarea unui spaţiu industrial care să poată scoate în evidenţă „vedetele“ acestui loc: vendorii şi tipurile lor de mâncare.

„Prin designul relaxat, am adus în interior atmosfera de festival, prin felul în care plăteşti, mănânci, interacţionezi cu cei din jur.“

În prezent, spaţiul găzduieşte şapte vendori: MEATic by Adi Hădean, Camionetta, Gattini Pasta, Zaitoone, Japanos, Delicii pe Roţi şi cornerul fresh & coffee Fratellini.

MEATic, de exemplu, unul dintre vendorii care participă la „carnaval“, este la prima prezenţă în Bucureşti. Restaurantul cu acelaşi nume, condus de Adi Hădean, unul dintre cei mai cunoscuţi chefi din România, a fost deschis iniţial la Oradea, înainte de a-şi face loc şi în peisajul din Capitală, în cadrul Carnivale.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *