Una dintre cele mai vechi piețe din București a suferit un facelift de proporții și s-a transformat într-un adevărat magnet pentru corporatiști și restul generației active. Pe locul ruinelor din Piața Floreasca a prins viață Agora Floreasca, primul food hall din România.

Advertisements

Fără doar și poate, Florin Bălu a dat lovitura odată cu refacerea din temelii a Pieței Floreasca. Mizând pe inovație, conceptul a reușit de ceva timp să atragă primii clienți care la rândul lor atrag un public din ce în ce mai mare.

Unul dintre businessurile care au prins viață în noul food hall este Maison des Chefs, primul restaurant propriu al grupului Mega Image. Maison des Chefs aduce sub acelaşi acoperiş atât experienţa de restaurant, prin Casual Bistro, cât şi alte trei cornere speciale: Arc Bakery, un brand recunoscut pentru panificaţia artizanală şi patiseria fină; Fromagerie, cu o selecţie de 135 de tipuri de brânzeturi speciale şi Wine Gallery, cu o selecţie de peste 200 de vinuri recunoscute în întreaga lume. Toate produsele din cele 4 cornere pot fi consumate atât în restaurant, cât şi achiziţionate pentru acasă.

De la finalul anului trecut, chiriaș al agora Floreasca a devenit și Yasou, noul pariu al chefului Iosif Ștefănescu care semnează rețetele meniului cu preparate grecești.

De asemenea, printre atâtea restaurante concept, The Beer Institute a sesizat oportunitatea și ocupă un loc în piața din Floreasca, Adina Mugescu, CEO al companiei sunținând că brandul său a ales noua locație în special datorită proiectului și a mixului de chiriași.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *