Mega Image a deschis Maison de Chefs, primul restaurant concept al rețelei, văzut drept o continuare firească în zona de gastronomie.

Advertisements

În retail, tendințele internaționale caută să transforme spațiul clasic al magazinelor în zone multifuncționale, cu mult mai mult focus pe experiențe și pe transformarea modului de a face cumparături.

Și asta pentru că supermarketurile și hypermarketurile încep să întâmpine o problemă din ce în ce mai mare. Mulți dintre vechii lor clienți încep să-și facă cumpărăturile online, iar astfel rămân neutilizate spații din ce în ce mai mari. Pentru a răspunde noii provocări, supermarketurile încearcă să găsească noi utilități spațiilor pe care le dețin și care să genere experiențe plăcute clienților lor, pentru a-I convinge astfel să intre fizic în magazinele lor.

Restaurantul Maison des Chef, deschis în Floreasca la etajul 1 al noii clădiri Agora, aduce în prim plan preparate semnați de unii dintre cei mai buni chefi din România.

Astfel, Maison des Chefs debutează cu chef Alex Iacob, care semnează rețetele din meniul Casual Bistro. De asemenea, alte trei cornere distincte sunt integrate în restaurant: Casual Bistro, Arc Bakery, deschis în premieră în Mega Image și un brand recunoscut pentru panificație artizanală și patisserie fină, Fromagerie, cu 135 tipuri de brânzeturi speciale și Wine Gallery, cu o selecție de peste 200 de vinuri.

Însă nu Mega Image este cel care a făcut primul pas pe piața restaurantelor. În 2018, Kaufland si-a deschis primul pop-up restaurant, situat in zona Pipera. Restaurntul Kaufland oferă preparate exclusiviste create de Chef Samuel Le Torrielec, însă pentru care clienții plătesc doar ingredientele. Astfel, preparatele încep de la aproximativ 4 lei, toate ingredientele regăsindu-se în gama de produse Kaufland.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *