Brandul 5 to go nu mai are nevoie de nicio prezentare. Prima cafenea a apărut în urmă cu doar 4 ani, în apropiere de Piața Lahovari din București. De atunci și până în prezent, 5 to go a devenit sinonim cu performanța și inovația.

Advertisements

Cele peste 100 de unități din 12 orașe transformă brandul în cea mai accesată franciză din România, reușind să atingă în 2018 o cifră de afaceri de 5.5 milioane euro.

De asemenea, anul trecut a fost unul cu multe reușite pentru businessul condus de Radu Savopol și Lucian Bădilă. Aproape 50% creștere a cifrei de afaceri și 40% creștere a numărului de cafenele. Brandul a prins deja rădăcini puternice în piață, ceea ce le-a dat răgaz celor doi antreprenori să se gândească un pic și mai departe. Așa au apărut trei noi concepte: Divizia mobilă, Coffee Spot și Drive Thru.

Iar dacă v-ați fi așteptat ca după un 2018 plin, să urmeze un 2019 ceva mai așezat, vă înșelați. Nici bine nu a început noul an că cei doi antreprenori au și implementat un nou concept: Coffee Studio by 5 to go. Prima locație de acest fel o găsiți la parterul IRIDE Business Park.

Cei doi antreprenori ne-au obișnuit cu mișcările îndrăznețe din piață. După celebrele pahare „bigger is better”, iată că în urmă cu doar câteva săptămâni, au luat din nou prin surprindere concurența și consumatorii, deschizând o locație 5 to go chiar lângă cafeneaua Starbucks de pe Calea Victoriei.

Pentru următorii doi ani, Radu Savopol și Lucian Bădilă și-au propus obiective care la prima vedere par îndrăznețe. Însă cine le-a urmărit evoluția de până acum a businessului își dă seama că pentru cei doi, nimic nu e prea îndrăzneț. Așadar, până în 2021, 5 to go își propune atingerea bornei de 200 de cafenele precum și internaționalizarea brandului.

Vă mulțumim pentru vizionare și nu uitați: Dacă ați aflat ceva nou și util, dați un share și abonați-vă la pagină pentru a nu rata următoarele clipuri. Numai de bine!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *