De-a lungul timpului, istoria ne-a oferit o mulțime de povești despre rivalități între două branduri celebre. Coca-Cola și Pepsi, Apple și Microsoft sau chiar Marvel și DC. Competiția este cea care generează creștere accelerată într-o industrie. Cel de pe locul 2, cu mai puține resurse, va căuta în permanență să împingă limitele, să inoveze.

Advertisements

Așa se petrce și cu competiția dintre cele mai mari două branduri americane de fast-food: Burger King și Mc Donald’s.

Burger King a luat unul dintre cele mai mari avantaje ale competitorului său, poziționarea, și l-a folosit pentru propriul său beneficiu.

Cum au procedat? Burger King a început să lucreze la niște reclame targetate prin gps, pe care le-au trimis doar acelor cetățeni care ajungeau în proximitatea unităților Mc Donald’s.  Reclamele conțineau oferte speciale precum și direcționarea către cel mai apropiat restaurant Burger King.

Nimic mai simplu și mai inedit. Iată deci doar un exemplu în care putem observa cum locul 2 caută să inoveze, pentru a recupera din decalajul față de locul 1.

Sperăm că acest exemplu să vă inspire și pe voi și să căutați, pe cât e posibil, să inovați, măcar într-o mică măsură, teritoriul în care activați.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *