Visul multora dintre noi, apărut în tinerețe și nu numai, este acela de a conduce un bar. Însă înainte de a te arunca impulsiv într-o asemenea afacere, ar trebui să-ți pui cel puțin următoarele 3 întrebări. Asta, desigur, dacă nu vrei să-ți joci la ruleta rusească banii, sănătatea și căsnicia. Și nu neapărat în această ordine. Așadar, haideți să vedem care sunt cele 3 întrebări la care trebuie să ai neapărat un răspuns.

Advertisements
  1. Care este istoricul locației?

În locația în cauză au mai fost dezvoltate de-a lungul timpului diferite concept de baruri? Și, cumva, toate au dat faliment într-un timp relativ scurt? Ei bine, ăsta poate fi un semnal extrem de important că locația respectivă pur și simplu nu este făcută pentru a suporta un bar.

  1. Care este bugetul tău?

Deși sună a întrebare pe care și-o pune toată lumea, în realitate lucrurile nu stau chiar așa. Trebuie să afli exact de câți bani dispui, la fel cum trebuie să afli exact cât costă fiecare lucru în parte. Dacă nu faci asta, vei fi doar unul dintre cei 60% din patroni nevoiți să-și închidă businessul în primele 6 luni de funcționare.

  1. Care este planul de marketing pentru următoarele 6 luni?

Încă de dinainte de a cumpăra un bar, trebuie să știi care este planul cu care vrei să atragi clienții în primele 6 luni. Să crezi că doar pentru că ai dezvoltat o locație mișto, clienții se vor și îngrămădi să o viziteze, este o greșeală pe care dacă ai face-o, n-ai fi în niciun caz primul. Și pe toți cei în cauză i-a dus la faliment.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *