Mișcări interesante de trupe au loc pe piața noastră de food delivery. Platforma hipMenu a fost cumpărată de Delivery Heroes, unul dintre cei mai importanți jucători internaționali.

Advertisements

Întrucât grupul deține și platforma Foodpanda, în perioada următoare vom asista la o situație inedită. Dacă până mai ieri erau rivali, echipele hipMenu și Foodpanda se văd puse să vâslească la aceeași barcă.

Rămâne de văzut în ce măsură fuziunea va fi una lină și, de asemenea, care dintre părți va da noua echipă de conducere. Cert este că, prin noua mutare, Delivery Heroes își consolidează poziția de lider la nivel național în piața de food delivery. La nivel internațional, compania stă la fel de bine.

În prima jumătate a anului, numărul de comenzi înregistrate de întregul grup a crescut cu 46%, ceea ce îi permite să-și continue liniștit strategia de M&A. În afară de România, grupul și-a mai extins cota de piață în țări ca Spania, Italia, Franța, Argentina sau Brazilia. Și Delivery Heroes n-are de gând să se oprească aici. Pentru a doua jumătate a anului pregătește noi investiții de 80 de milioane $, estimând că acestea vor genera un profit adițional de 9 milioane $ în 2019 și de 25 de milioane $  în 2020.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *