Când ai găsit un restaurant cu mâncare delicioasă, servire ireproșabilă și ambient plăcut, nu e greu de înțeles de ce alegi să te întorci din nou și din nou. Însă în materialul de azi vom încerca să aflăm de ce se întorc oamenii în locațiile în care au parte de o servire care lasă de dorit.

Advertisements

Conform lui Vassilis Dalakas, profesor de marketing la o universitate din California, acest lucru se întâmplă din cauza unui fenomen numit „eroare de predicție”. În traducere liberă, calitatea procesului de servire este separată în mintea clientului de calitatea mâncării. Acesta este dispus să treacă peste anumite carențe în procesul de servire, dacă gustul mâncării este unul cu adevărat extraordinar.

De asemenea, un alt factor care îi face pe clienți să se întoarcă în locurile cu servire precară este teama de necunoscut. Nu tuturor ne place să încercăm, să testăm, să descoperim. Mulți oameni sunt mai dispuși să se întoarcă într-un loc cu care s-au obișnuit, chiar dacă mâncarea sau servirea sunt de o calitate medie, decât să încerce locuri noi.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *