Cei de la Uber Eats recurg la o schimbare drastică în strategia de vânzări. Tariful fix pentru o livrare va fi înlocuit cu un tarif personalizat, în funcție de distanța dintre restaurant și punctul de livrare.

Advertisements

Tariful variabil a fost testat în ultimele două luni în mai multe orașe din State, iar concluzia este că majoritatea comenzilor s-ar încadra sub tariful fix, care este de 5$.

În momentul de față, Uber Eats activează în 300 de orașe din 35 de țări, având pe lista de restaurante partenere peste 100 000 unități.

Începând cu luna mai, Uber Eats a ajuns și în România, tariful fix pentru o comandă la noi în țară fiind de 7.5 lei.

Conform Profit.ro, piața autohtonă de food delivery va ajunge în acest an la 196 milioande $. Comenzile online au estimată o rată de creștere  de 23.3% pe an. Asta înseamnă că până în 2022 vom vorbi de o piață de 452 milioane dolari.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *