Tehnologiile noi deschid uși noi. În ospitalitate, avansul tehnologic îi ajută pe de-o parte pe patroni să scadă cheltuielile cu angajații iar pe de altă parte să atragă potențialii clienți în moduri cât mai inovative.

Advertisements

Lanțul american de restaurante Bareburger se duce cu câțiva ani în viitor, odată cu implementarea noului sistem de meniuri.

Cu ajutorul realității augmentate și al aplicației Snapchat, burgerul pe care vrei să ți-l comanzi apare în farfurie cu mult înainte ca el să ajungă în realitate acolo.

Ce înseamnă acest lucru?

În primul rând, vorbim de o creștere a vânzărilor. Faptul că poți să vezi într-o manieră atât de realistă cum va arăta burgerul pe care te gândești să îl comanzi, te impulsionează să-l cumperi.

Spre exemplu, un studiu asupra noii tehnologii arată că folosirea acesteia a crescut vânzările de desert cu 25%.

De asemenea, nu trebuie să trecem cu vederea  nici plusul pe care folosirea noii tehnologii îl aduce locației, din punct de vedere al marketingului. Să fii unul dintre primii din lume care folosesc realitatea augmentată este de ajuns să te ajute să fii subiect de știri și discuții.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *