Grupul Metro continua planul de digitalizare a domeniului HoReCa, lansand la nivel international platforma „Digital Club”, dedicata restaurantelor, hotelurilor si furnizorilor de servicii de catering.

Advertisements

Digital Club ofera ofera acces la instrumente digitale gratuite, facilitand totodata dialogul si schimbul de cunostinte pentru construirea unei comunitati dedicate proprietarilor de restaurante.

Urmarind digitalizarea sectorului ospitalitatii, reprezentantii Metro isi propun ca pana in 2020 sa ajunga la o comunitate de jumatate de milion de proprietari de restaurante din Europa, carora sa le ofere solutii digitale.

Efortul spre digitalizarea sectorului nu este insa unul nou pentru Metro. Inca din 2015, lantul a lansat programul „Accelerator”, care promoveaza start-upurile care dezvolta solutii digitale pentru HoReCa. De la rezervari online, managementul resurselor umane si pana la documentatia legata de igiena, noile solutii digitale au fost testate pe 500 de afaceri din Berlin, Paris, Milano si Viena.

„Oportunitatile pe care solutiile digitale le ofera sunt mari: mai multi clienti, vanzari mai mari, reducerea numarului de sarcini administrative, reducerea costurilor operationale si, nu în ultimul rand, economia semnificativa de timp. Toate acestea le ofera antreprenorilor din domeniul Horeca flexibilitatea si timpul necesar pentru a se ocupa de lucrurile importante pentru afacerea lor – clientii si de experienta gastronomica,” a declarat Olaf Koch, presedintele Consiliului de Administratie al METRO.

Primele solutii digitale care urmeaza sa fie lansate la nivel international sunt un instrument care permite businessurilor sa-si creeze rapid si usor un site personalizat si un instrument de rezervare online.

Toate acestea sunt oferite in mod gratuit, Metro planificand ca, in viitor, sa ofere utilizatorilor Digital Club o serie vasta de solutii, referinte si evenimente.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *