Actionarii Doncafe mai deschid ceva, un nou local statement pentru Doncafe si anume 5ensi cu 5, asta cu 600 de mii de euro.
De fapt, actionarii Strauss deschid braseria in parteneriat cu proprietarii locatiilor Doncafe, cu o investitie de 600.000 de euro. Daca nu ati aflat inca, este vorba de o locatie in valoare de 600 de mii de euro. Spunem asta pentru mai multe site-uri au publicat acelasi comunicat de presa, fara prea multe alteratii, spunand exact acelasi lucru, ba chiar avand acelasi titlu și anume cat valoreaza noua investitie Strauss. Mai putine detalii despre servicii si produse. Oare de ce? Poate pentru ca asta cred unii ca ii intereseaza pe cititori.

Advertisements

Oricum ar fi, s-a deschis 5ensi in Piata Victoriei, in vestita cladire de langa Guvern, a grupului Nepi.

Considerand ca ne pricepem la trenduri si lucruri noi care se intampla in afara tarii si ca avem cat de cat habar de comunicare, am ramas putin mirati de sintagma “trendul world wide kitchen”. Am cautat sa vedem ce si cum este cu el, pentru ca era complet nou.

Asa am aflat ca la Silver Mall in Vaslui exista deja World wide kitchen, probabil doar o coincidenta. Sau nu? De asemeni, daca scrieti worldwide.kitchen veti descoperi ca exista o comunitate pe Facebook numita, ati ghicit, worldwide kitchen. Aceasta se ocupa cu dat cate un share unor clipuri facute de altcineva, sa fie oare asta trendul? De asemeni, aparent exista un 5ensi in Italia, pasticeria, tavola calda, piano bar.
Sa fie oare o franciza? Evident ca nu.

De fapt, world wide kitchen, in contextul actual, pare a fi utilizat precum odata faimosul: and more. Era o vreme cand toate pub-urile si barurile aveau nume si apoi descriere pub, bar, club, disco, billiard and more.
Adica, de fapt, world wide kitchen isi doreste sa transmita un descriptor, mai exact aflam ca la Sensi avem un fel de meniu international.

O alegere destul de ciudata, considerand pozitionarea declarata de: trend setter, meeting hub si alte cuvinte de buzz versus contextul actual al pietei ce tinde spre mic, rafinat, definit, stiti voi: „the new big is small”.

Problema potentiala cu meniul international este ca automat implica preparate ce nu sunt locale si de asemeni nu prea au cum sa fie proaspete. Asteptam totusi sa vedem ce si cum, inainte de a ne forma o parere finala.

Dar chiar si asa, este posibil ca Sensi sa reuseasca, desi cu greu credem asta, sa aduca fresh and local in acest vechi si destul de obosit meniu international.

Interiorul este semnat de arhitecta Anda Manu si nu arata deloc rau. Se anunta si niste cafele bune, de cultura responsabila, masini bune si toate cele in trend.

Exista un risc in abordare totusi, pare ca se doreste o polenizare cu cool si hip a vechei sintagme “cu de toate”, in speranta de a ii atrage pe toti cei ce isi doresc sa fie mereu in trend, acei supra mentionati oameni frumosi, lumea buna, tinerii, etc. Daca se va si reusi asta, vom vedea.

Problema noastra principala insa este investitia. Chiar 600.000 in 300 de metri patrati? Adica 2000 euro pe metru patrat?

Pare destul de mult pentru suprafata respectiva, oricum ar fi, le uram succes si speram sa auzim numai lucruri bune atat despre trendurile setate cat si despre servicii si produse.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *