Astazi stam de vorba despre viitor. Stim cu totii ca piata de mancare este in crestere, stim ca programul se incarca si oamenii mananca din ce in ce mai rar preparatele facute in casa.

Advertisements

Prefera sa comande sau sa manance in oras, dar ce facem cu restul timpului? Foarte putini dintre noi consuma atat pranzul cat si cina in oras, astfel ca exista o ferereasta de oportunitate.

Conforma unui studiu Technomic din SUA, snackingul sau dorinta de a manca ceva rapid si gustos este in crestere. Nu mai este lasat doar la latitudinea preambalatelor, ci mai degraba devine o categorie in sine.
57% dintre respondenti spun ca cel mai important criteriu este portabilitatea, urmat de cantitate si pret. 40% dintre consumatori ar dori optiuni mai bune pentru snacks si ar alege un produs local sau mai sanatos.
Intr-o cultura in care suntem bombardati ba cu mai mult, ba cu prea mult, aparent snack-ul ofera o portita de salvare, mananci mai putin, mananci cand vrei si incerci sa il faci mai sanatos.

In locul tranditionalei shaorma, burger si cartofi sau un sandwich bine umplut, o mare parte din consumatori ar dori ceva mai usor si mai interesant.
In SUA, Firehouse Subs, un competitor Subway dar si unul dintre cele mai apreciate branduri de streetfood, a lansat de curand mini sandwich-ul de 500 de calorii si, aparent, merge bine.

Asadar portabilitate, cantitate si pret, acestea sunt criteriile. Acum ramane de vazut cand si cine va deschide si la noi primul smart snack provider.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *