Hotelul evolueaza, iata si cum o face.

Cu siguranta ati auzit de customer journey, de fidelizare si de acaparare a interesului. De experienta 360 si alte cuvinte de buzz pe care oamenii de marketing le folosesc in mod constant. De cele mai multe ori le vedem in prezentari si rareori le vedem si transpuse in comportament direct al consumatorilor.
Totusi, de cateva luni exista un loc ce incearca si le intruneste aparent cu success pe toate. Mai mult, locul este si unic in lume prin abordarea sa. Vorbim de Public din New York, deschis in mai 2017 de catre Ian Schrager. Cu siguranta putina lumea stie ceva despre el, asa ca va facem si un curs scurt de istorie.
Schrager este considerat unul dintre fondatorii conceputului Boutique Hotel despre care tot auzim in stanga si in dreapta, mai mult este unul dintre oamenii direct responsabili cu dezvoltarea conteptului de club asa cum il stie lumea. In anii 70 fiind fondatorul legendarui Studio 54, club ce timp de cativa ani buni dadea ora exacta in materie de petreceri si viata de noapte.
Asadar, Schregar stie ce face, caci o face multi ani si o face bine, iar acum a deschis un hotel, care nu doar hotel, e mai degraba un entertainment venue cu camere. Un apart hotel dar la standarde de lux si cu preturi de mainstream. Sloganul este luxury for all si pare ca a prins, pentru ca in cele 4 luni de existenta, localul a devenit un adevarat Hub pentru lumea buna din new York.
Pe langa hotel, incinta gazduieste si un restaurant de lux alaturi de o sala multimedia. Va veti intreba care e faza cu multimedia. Ei bine, o sala modulara ce duce conceptul de “pliat pe nevoile clientului” la un cu totul alt nivel.
Poate fi utilizat pentru moda, teatru, cinema, petreceri, expozitii si orice altceva intre ele. Ideea lui Schreger a fost de a oferi cu adevarat o experienta unica, integrata, distractiva si clar inconfundabila pentru orice vizitator.
Suprizele nu se termina aici, exista un rooftop bar cu vedere asupra New Yorkului, un magazin strictly no brand, diferite tipuri de camere si surpriza, nici o receptie, doar un welcome and have fun.
Conceptul pare interesant si este clar targetat catre segmental artsy, creative, young and trendy ce isi doreste o experienta diferita de clasicul hotel, ceva nou, ceva absolut altfel. Ne intrebam cine va fi si cand va fi si la noi ceva similar. Pariul este: in maxim 5 ani.

Advertisements

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *