Pizza Hut pare ca se reinventeaza, bine sau rau, despre asta discutam.

Vesti bune si mai putin bune, depinde cine le vede. Restaurantul studentiei oricarui aseist cu ceva dare de mana, Pizza Hut Dorobanti, s-a renovat dupa 20 de ani.
Impresionanta longevitate a locatiei insa, confirma inca o data ca, atunci cand lucrurile sunt facute cu cap, cu grija si cu dedicatie, nu au nici un motiv sa nu iasa bine.
Restaurantul, sau brandul in Romania, are in spate imensul grup de horeca Sphera Franchise Group, ce de asemeni este detinatorul licentei pentru KFC.

Advertisements

Locatia a trecut printr-o schimbare atat la nivel de design interior cat si la nivel de meniu, schimbare care pe cativa i-a lasat putin confuzi.

Nu stim cine a facut noul design interior, dar meniul este semnat de chef Nico Lontras si include pe langa deja cunoscutele pizza si paste, burgeri, coaste si salate de pui.
Totusi, acum, dupa atatea schimbari, ce a mai ramas din brandul deja consacrat? Se doreste un rebranding complet in contextul prezentei celorlalte locatii? Se schimba meniul la nivel de lant? Destul de interesant. Unii se intreaba daca nu e prea mare si radicala schimbarea?
Dar, evident, este posibil ca schimbarea majora sa fie de fapt obiectivul de la bun inceput.

Parerea noastra este o astfel de schimbare majora implica si efecte succesive, ce nu mereu sunt si pozitive. Cand este vorba de perceptie si brand, lucrurile trebuie facute treptat, astfel incat consumatorul sa se obisnuiasca cu noul stil si sa inglobeze ca fiind ale sale noile valori ale brandului.

Va multimim pentru vizionare si nu uitati, daca ati aflat ceva nou si util, da-ti un share si subscribe pentru a nu rata urmatoarele clipuri.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *