Dupa cum va spuneam in clipurile precedente, asistam la o dezvoltare lenta dar sigura a laturei de food delivery in Romania. Piata in urmatorii ani cu siguranta va deveni mult mai atractiva dar si mai competititva, iar asta inseamna ca si profitul pentru restaurant va creste, sau cel putin asa ar trebui.
Odata cu acest nou trend de consum apare si opotunitatea de comunicare. Pentru ca pe produsul ce ajunge la consumator ar putea fi inclus intr-o caserola de plastic sau carton generic, sau ar putea sa comunice mesajul clar al restaurantului, sau ar putea deveni mesaj pentru un sponsor. Oportunitatea deja existenta dar de foarte putine ori este considerata la adevarata sa valoare. Marketingul Aplicat la Produs livrat.
In plus, mai exista ceva ce trebuie adoptat. Cu totii stim cat de lunga si laborioasa este o schimbare de meniu, si cum de multe ori nu reusim sa introducem tot ce am vrea. Ei bine, avem o veste, oarecum buna. Daca pana acum, inainte de alegerea unui preparat in meniu, considerati gustul, aspectul si marfa din stoc, iata ca acum vine un nou criteriu – livrabilitatea.
Cat de repede, bun si frumos il puteti face in contextul in care il veti trimite la cineva acasa si vreti ca farfuria sa fie la fel de buna ca pe sala. In plus, vreti sa va serviti clientii din locatie si pe cei de acasa la fel de bine si la fel de repede.
Asadar, mancarea la pachet nu trebuie vazuta ca o limitare ci mai degraba ca o oportunitate. Spercam ca atunci cand hotarati sa schimbati meniul, data viitoare sa considerati si aceste aspecte.

Advertisements

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *