Pe 19 august, Pro TV-ul ne anunta ca tot mai multi patroni apeleaza la ceea ce, in limbaj de marketing, se numeste mistery shopping.
Aceeasi stire ne spune, fara nici un dubiu, ca 9 din 10 ospatari nu ii intreaba pe clienti daca sunt cu adevarat multumiti de mancare si ca 60% din reclamatiile de la hoteluri nu sunt rezolvate…conform “unui studiu”.

Advertisements

Am fi curiosi sa punem si noi mana pe acel studiu, sa stim cine l-a facut, care a fost universul analizat, ce tehnica a fost folosita, cine a facut interpretarea datelor.

Ce putem spune noi, fara sa avem un studiu la mana, ci informatii directe de la proprietari, este ca cei din industria ospitalitatii din Romania investesc din ce in ce mai mult in training-ul angajatilor.
Unele grupuri mari, cum ar fi City Grill, au chiar si Academie interna de formare a personalului.
Marile lanturi hoteliere isi trimit top managementul la Lausanne pentru cursuri, se fac chiar si demersuri pentru a prelua sau macar pentru a finanta scolile profesionale de profil direct de catre proprietarii din Horeca.

Bineinteles, mai este mult loc de imbunatatire, insa intrebarea care se pune este: De ce ne place sa vorbim la negativ de sectorul ce genereaza 80% din like-urile si feedback-ul pozitiv pe retele sociale? Asta evident, conform unui studiu.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *