Astazi va prezentam o rubrica noua, chiar noua, pentru ca se cheama noua, noua ne place. Iar astazi stam de vorba despre Ted’s Coffee, mai exact de ce ne place Ted’s coffee? Raspunsul e simplu, pentru ca este unitar, eclectic si fluid. Dar, haideti sa le luam pe rand:

Advertisements

1. In primul rand, ne place Vasi Andreica, proprietarul retelei. Acesta a distribuit timp de 10 ani cafeaua Moak, probabil inca o mai distribuie. Insa asta ne spune ca, atunci cand a lansat lantul de cafenele, stia foarte bine in ce se baga. Iar asta se vede.

2. Brandul este construit exceptional. Agentia, clinetul sau amandoi au stiut foarte bine care este targetul si au dat consistenta lucrarii, urmarind firul rosu pana in cel mai mic detaliu.

3. Ne place si ce au ales sa copieze de la marile lanturi, ne place si ce au stiut sa inoveze sau sa adapteze la specificul pietei locale. Iar asta denota multa maturitate!

4. Ne place designul, fara prea multe floricele, exact ceea ce este in trend in acest moment. Fara fite de mari arhitecti, insa, in acelasi timp, foarte creativi.

5. Ne place ca, daca le ai pe toate cele de mai sus, nu mai intereseaza pe nimeni calitatea cafelei…

Totusi, nu intelegem ultimul comunicat de presa in care anunta o deschidere viitoare din Brasov precum si dezvoltarea mult mai agresiva a francizei. La final, intentia de a atinge 1,3 milioane euro cifra de afaceri din 35 de unitati. Totusi, nu e putin cam mica suma? Sau poate erau de fapt 13 milioane. Ramane de vazut.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *