Ne apropiem de sfarsitul verii, iar odata cu trecerea lui 15 august, preturile pe litoral incep sa scada.  Citand diverse surse, afli diverse procente, de la 20 pana la 40% la cazare si la mancare.
O veste care pentru unii poate fi muma iar pentru altii in schimb, ciuma. Cluburile de fite se inchid, umbrelele se strang si apar din ce in ce mai multe cearsafuri.

Advertisements

Litoralul pentru toti nu este un motiv de bucurie pentru Mamaia Nord, care va incepe de la 1 septembrie. De altfel, toate aceste cluburi se retrag spre Bucuresti, planuind deschiderile din toamna.

Pe de alta parte, impinge tava ramane totusi cea mai de succes afacere de pe litoralul romanesc, cu o perioada de viata de aproape 3 luni, adresandu-se si hipsterului de corporatie dar si bugetarului din Slobozia. Reuseste astfel sa faca un profit constant, asta in conditiile lipsei totale a bugetelor de marketing din partea marilor branduri ce prefera meniurile scurte din Mamaia.

Ramane intrebarea: faci o investitie mare care sa atraga un buget de marketing mare dar te multumesti cu doar o luna de activitate si profit pe masura sau faci o investitie minima, fara bugete de la branduri dar cu profitabilitate pe activitate si durata de viata crescuta?
Voi ce parere aveti?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *